مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-20اجتماعي

مشکلات آب شرب شهرستان نمین رفع می شود


طرح های احداث منبع و خطوط انتقال آب آشامیدنی شهرستان نمین تا مهرماه سال جاری تکمیل می شود.

- نمین- فرماندار شهرستان نمین گفت: طرح های احداث منبع و خطوط انتقال آب آشامیدنی شهرستان نمین تا مهرماه سال جاری تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عاطف ناصری ظهر شنبه در بازدید از طرح های احداث منبع و خطوط انتقال آب آشامیدنی روستاهای بخش عنبران عنوان کرد: طرح های احداث منبع و خطوط انتقال آب آشامیدنی روستاهای بخش عنبران از سال های گذشته آغاز شده بود اما به دلیل کمبود اعتبارات راکد مانده و پیشرفت خاصی در این زمینه وجود نداشت.

وی افزود: در سال جاری با تأمین اعتبار نزدیک به 10 میلیارد تومان توسط شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل روند ساخت تمامی این طرح ها آغاز شده و با تمام توان دست اندر کاران این پروژه در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان نمین از تکمیل طرح های خط انتقال و منابع آب تا مهر ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با احداث و بهره برداری از این طرح مهم کلیه مشکلات آب شرب روستاهای بخش عنبران با جمعیتی بالغ بر 5 هزار نفر از 5 روستا رفع شود و مردم در راستای تأمین آب شرب هیچ مشکلی نخواهند داشت.

ناصری بیان کرد: آب لازم برای این مجموعه از محل آب شرب نمین و عنبران تأمین و با اتمام این پروژه تمامی موارد و مشکلات آب شرب عنبران و روستاهای این منطقه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آب شرب شهرستان نمین رفع می شود

مشکلات آب شرب شهرستان نمین رفع می شود