مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-20پزشكي

طرح جامع یک ساله برای پذیرش زائران تدوین شود


سرپرست اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس گفت: تدوین و ارائه یک طرح جامع یک ساله برای پذیرش زائران حرم رضوی با توجه به مواجه بودن با کرونا در فصل پاییز و زمستان امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی فیضی در جلسه تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر رضوی که با حضور مدیران استانی و مسئولان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و آستان قدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد، به بیان راهکارهای مطرح شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حرم مطهر رضوی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه پس از بازگشایی حرم مطهر رضوی و تشرف زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) به این بارگاه قدسی برای جلوگیری از تشدید شیوع ویروس کرونا، به محض افزایش تراکم جمعیت در صحن های مرکزی، درب این صحن ها بسته می شود، اظهار کرد: پس از بسته شدن درب های صحن های مرکزی، مابقی زائران و مجاوران برای نشستن به صحن های مجاور و بزرگ راهنمایی می شوند.

تعویض مکرر فرش ها پس از برگزاری نماز جماعت سرپرست اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اشاره به نحوه پهن کردن فرش ها در صحن های متبرکه رضوی، گفت: چینش شطرنجی فرش ها در صحن های متبرکه، مخصوص نشستن خانوادگی زائران و مجاوران و چینش فاصله یک در میان با حضور 4 نفر بر روی یک فرش ویژه برگزاری نماز جماعت در صحن های بزرگ و خلوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع یک ساله برای پذیرش زائران تدوین شود

طرح جامع یک ساله برای پذیرش زائران تدوین شود