مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-20سياسي

معرفی جاذبه های گردشگری ایران به 10 زبان


مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری از توزیع اقلام تبلیغاتی محصول محور و معرفی جاذبه های گردشگری ایران به صورت مکتوب و دیجیتال در بازارهای هدف گردشگری تا پایان تیرماه خبر داد.

- مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری از توزیع اقلام تبلیغاتی محصول محور و معرفی جاذبه های گردشگری ایران به صورت مکتوب و دیجیتال در بازارهای هدف گردشگری تا پایان تیرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، محمدابراهیم لاریجانی معتقد است: طراحی و تولید طیف وسیعی از اقلام تبلیغاتی در تنوع کارکرد و نوع زبان، اقدامی بی سابقه بوده است.

او با بیان اینکه این اقلام در دو قالب بروشورهای محصول محور و معرفی جاذبه های گردشگری کشور عرضه خواهد شد، افزود: محصولات گردشگری که در اقلام تبلیغاتی به آن پرداخته شده است، شامل گردشگری سلامت ، گردشگری مذهبی و ادیان ، اقامتگاه های بوم گردی و فرهنگ و آداب اقوام است که به طور خاص برای هر یک، بروشوری به 10 زبان طراحی شده است.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری در تشریح اقلام تبلیغاتی گروه دوم با عنوان معرفی جاذبه های گردشگری کشور، اظهار کرد: کاتالوگ 10 دلیل سفر به ایران به 10 زبان، کتابچه ویزیت ایران به چهار زبان، کتاب 100 میراث ایران به زبان انگلیسی و کتاب ایران تراول گاید به زبان انگلیسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی جاذبه های گردشگری ایران به 10 زبان

معرفی جاذبه های گردشگری ایران به 10 زبان