مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-20سياسي

قتل «ریحانه عامری» ناموسی نیست/ جزییات پرونده های فساد اقتصادی در کرمان


رییس کل دادگستری کرمان با اشاره به اینکه پرونده قتل «ریحانه عامری» ناموسی نیست، گفت: اختلافات خانوادگی باعث وقوع این قتل شده است.

- کرمان - رییس کل دادگستری کرمان با اشاره به اینکه پرونده قتل ریحانه عامری ناموسی نیست، گفت: اختلافات خانوادگی باعث وقوع این قتل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یدالله موحد پیش از ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیان داشت: مقابله جدی، فراگیر و لاینقطع با مفاسد درون سازمانی و برون سازمانی از اقدامات دستگاه قضا می باشد که در یک سال و نیم اخیر احکام بسیار مهمی نیز در این رابطه صادر شده است.

9 مورد حکم اعدام اخلالگران در نظام اقتصادی از جمله این موارد است که بعضاً اجرا شده یا در حال اجرا است، چهار مورد حبس ابد، 44 مورد حبس بیش از 30 تا 40 سال، 116 مورد انفصال از خدمت و … از دیگر موارد در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان کرمان در سال گذشته 344 نفر از بابت ارتکاب جرایم اقتصادی، ارتشا، اختلاس، پولشویی، قاچاق کالا و ارز، تصرف غیر قانونی در وجوه و اموال دولتی و … وارد زندان های استان شدند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 59 نفر به دلیل ارتکاب این جرایم وارد زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل «ریحانه عامری» ناموسی نیست/ جزییات پرونده های فساد اقتصادی در کرمان

قتل «ریحانه عامری» ناموسی نیست/ جزییات پرونده های فساد اقتصادی در کرمان