مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-20سياسي

بررسی انواع خشونت علیه کودکان و فرزندان و باید ونبایدهای تربیتی


عضو سازمان نظام روانشناسی ایران گفت: در تربیت فرزند حد مشخص و خط قرمزهایی وجود دارد که ما برای اینکه فرزندمان را به موضوعی هدایت کنیم و درصدد تربیت او هستیم، - ایسنا/قم عضو سازمان نظام روانشناسی ایران گفت: در تربیت فرزند حد مشخص و خط قرمزهایی وجود دارد که ما برای اینکه فرزندمان را به موضوعی هدایت کنیم و درصدد تربیت او هستیم، حق نداریم از ابزارهایی مثل تحقیر، کتک زدن و سرزنش و انتقاد نابجا و زیر سؤال بردن شخصیت آنان و تخریب شخصیتی فرزندمان استفاده کنیم.

حکیمه غرویان، مشاور مرکز مشاوره خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از قم با اشاره به اینکه جرائم خشونت آمیز از نوع جرائم شدید است و مردم بیشترین ترس را از آن ها دارند، اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان های جمع آوری داده های رسمی آدم کشی یا قتل، تجاوز، سرقت، کودک آزاری و .

به دلیل فراوانی شان و آسیب های جسمی و روحی که به اشخاص دیگر وارد می کند به عنوان جرایم خشونت آمیز شناخته شدند و از شاخص های جرایم شدید هستند.

وی ادامه داد: خشونت از ویژگی های اصلی این نوع جرایم است برای مثال در تجاوز چون این عمل به واسطه زور یا تهدید انجام می شود و یا در کودک آزاری یا سالمند آزاری کودک و سالمند مورد آزار جسمی و روحی قرار می گیرند؛ قتل به معنای کشتن یک شخص توسط شخص دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی انواع خشونت علیه کودکان و فرزندان و باید ونبایدهای تربیتی

بررسی انواع خشونت علیه کودکان و فرزندان و باید ونبایدهای تربیتی