مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-20فرهنگي

نمایش جهانی «شبی که ماه کامل شد»/ اکران مستند «جایی برای فرشته ها نیست»


«شبی که ماه کامل شد» در مسیر اکران جهانی، نمایش مستند «جایی برای فرشته ها نیست» و روایتی از یک فاجعه در مجموعه مستند «میوه ها روی درخت مانده اند» بخشی از اخبار امروز سینمای ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، شرکت سینرجتیک به تازگی حقوق پخش فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار را برای آمریکا و کانادا خریداری کرد.

این شرکت آمریکایی که سال هاست در بازارهای جهانی در زمینه پخش فیلم های بلند سینمایی، مستند و سریال های تلویزیونی فعالیت می کند؛ برای نخستین بار فیلمی محصول سینمای ایران را جهت اکران و پخش عمومی در آمریکای شمالی خریداری می کند.

 شرکت پخش فیلم آتلانتیک مدیا نیز حقوق پخش فیلم را برای کشور ترکیه خریداری کرده و شرکت فیلم های مستقل ایران به مدیریت محمد اطبایی پخش بین المللی فیلم را عهده دار است.

* اکران مستند جایی برای فرشته ها نیست در گروه هنر و تجربه فیلم مستند جایی برای فرشته ها نیست ساخته سام کلانتری، از فردا اول تیرماه 99 در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی می شود.

 این فیلم مستندی درباره ی تیم ملی دختران اسکیت هاکی ایران و مشکلات پیچیده ی آنان در راه مسابقات آسیایی کره جنوبی است که ورزش، بهانه ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش جهانی «شبی که ماه کامل شد»/ اکران مستند «جایی برای فرشته ها نیست»

نمایش جهانی «شبی که ماه کامل شد»/ اکران مستند «جایی برای فرشته ها نیست»