مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-20اقتصادي

جریمه های منابع طبیعی بزرگترین دغدغه عشایر همدان


جریمه های منابع طبیعی که به عشایر اعمال می شود بزرگترین دغدغه عشایر استان همدان است.

- ایسنا/همدان مدیر امور عشایری استان همدان گفت:جریمه های منابع طبیعی که به عشایر اعمال می شود بزرگترین دغدغه عشایر استان همدان است.

حسین محمدی در بازدید امروز خود به همراه فرماندار اسدآباد و مسئولان این شهرستان از سامانه عشایری چپقلو اسدآباد، اظهار کرد: به علت گرما و بیماری تب برفکی عشایر مجبور به جابه جایی دام خود بوده که این امر موجب اعمال جریمه های بالای هفت میلیون تا 20 میلیون تومان توسط منابع طبیعی برای عشایر می شود و این درحالیست که میانگین درآمد خالص یک خانوار عشایری تنهایک میلیون و 100 هزار تومان است که از مسئولان درخواست داریم نسبت به این دغدغه مندی عشایر رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه چادر عشایر نمونه بارز اقتصاد مقاومتی بوده و 25 درصد تولیدات دام، 38 درصد صنایع دستی، 35 درصد مدیریت منابع طبیعی و یک چهارم تولید گوشت قرمز کشور در اختیار عشایر قرار دارد، افزود: عشایر با این میزان تولیدات به صورت میانگین تنها از 10 درصد مراتع و در شهرستان اسدآباد در نهایت از 13 درصد مراتع در حال استفاده هستند.

محمدی با تأکید بر نیاز مبرم عشایر به مرتع تصریح کرد:یک خانوار عشایر تأمین پروتیین 16 نفر را بر عهده دارد و این در حالیست که درآمد ناخالص یک خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه های منابع طبیعی بزرگترین دغدغه عشایر همدان

جریمه های منابع طبیعی بزرگترین دغدغه عشایر همدان