مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-20سياسي

آمریکا فعالیت کشتیرانی ایران را تهدید می کند


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تحرکات برخی کشورها در نادیده گرفتن ایمنی دریانوردی و تهدید غیر قانونی فعالیت های مشروع و قانونی کشتیرانی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در اولین نشست شورای مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور، تاکید کرد: در گفت و گو با دبیرکل آیمو، بر این نکته تاکید کردیم که دریانوردان ایرانی در حالی که به صورت قانونی و در چارچوب کنوانسیون ها و مقررات بین المللی دریانوردی، وظایف قانونی خود را پیگیری می کند، مورد تهدید قرار می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بروز چنین رفتار خارج از عرفی از سوی آمریکا تهدید مستقیمی بر ایمنی دریانوردی محسوب می شود که لازم است توسط آیمو و سایر سازمان های نظارتی بین المللی اصلاح و پیشگیری شود.

راستاد افزود: علی رغم اعتقاد دبیرکل آیمو به جایگاه غیر سیاسی این سازمان، ضرورت رعایت همه جانبه ایمنی دریانوردی و حفاظت از محیط زیست را جزو وظایف ذاتی سازمان بین المللی دریانوردی برشمردیم و در نهایت برای اولین بار توانسته ایم این سازمان را متقاعد کنیم تا موضوع تهدیدات غیر قانونی فعالیت های کشتیرانی ایران را از نظر حقوقی بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا فعالیت کشتیرانی ایران را تهدید می کند

آمریکا فعالیت کشتیرانی ایران را تهدید می کند