مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-20پزشكي

30 درصد مردم سمنان به کرونا مبتلا شدند/ ضرورت رعایت نکات بهداشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون 30 درصد از مردم سمنان به این بیماری مبتلا شدند، گفت: رعایت نکات بهداشتی باید در اولویت نخست مردم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن ابراز نگرانی از ایجاد موج دوم ابتلاء به بیماری کرونا در روزهای آینده در شهرهای تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه های وزارت بهداشت تأکید کرد و اظهار داشت: از زمان شیوع این بیماری تاکنون 30 درصد از مردم این منطقه به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی بابیان اینکه این در حالی است که میزان رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان استان سمنان به کمتر از 30 درصد کاهش یافته است، افزود: موارد بستری روزانه در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان کاهش یافته است.

84 نفر در استان سمنان فوت شدند رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به افزایش تعداد موارد مثبت سرپایی در موارد دارای علائم خفیف بیان کرد: افراد در تماس با بیماران با نتیجه آزمایش مثبت در تمام شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد مردم سمنان به کرونا مبتلا شدند/ ضرورت رعایت نکات بهداشتی

30 درصد مردم سمنان به کرونا مبتلا شدند/ ضرورت رعایت نکات بهداشتی