مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-20سياسي

مکتب شهید سلیمانی هم تراز با گام دوم انقلاب اسلامی حرکت می کند


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی هم تراز با گام دوم انقلاب اسلامی حرکت می کند و نمی توانیم ببینیم و نمی گذاریم، شهید سلیمانی را در یک خاطره خلاصه کنند لذا باید برای مکتب نظامات تعریف کنیم که بنده 31 نظام برای شهید سلیمانی تعریف کرده ام.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی هم تراز با گام دوم انقلاب اسلامی حرکت می کند و نمی توانیم ببینیم و نمی گذاریم، شهید سلیمانی را در یک خاطره خلاصه کنند لذا باید برای مکتب نظامات تعریف کنیم که بنده 31 نظام برای شهید سلیمانی تعریف کرده ام.

سردار حسین معروفی امروز 31 خرداد به مناسبت هفته بسیج اساتید و سالگرد شهادت شهید چمران در آیین معارفه مسئول بسیج اساتید استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران، در ادامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سپاه انقلاب دانست و گفت: سپاه اصول گرا و اصلاح گرا نیست بلکه سپاه انقلاب است یعنی همه چیز خود را فدای انقلاب می کند.

وی با تاکید بر اینکه این سپاه، سپاه مکتبی، انقلابی و مردمی است، افزود: سپاه همه آبرو و هستی خود را برای پیشرفت و پیش برندگی انقلابی فدا می کند.

این سپاه، سپاه انقلاب است و سپاه خود را برای ملت بزرگ ایران اسلامی و برای ولایت، ولی و حجت خدا فدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی هم تراز با گام دوم انقلاب اسلامی حرکت می کند

مکتب شهید سلیمانی هم تراز با گام دوم انقلاب اسلامی حرکت می کند