مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-20سياسي

تحول در نظام قانون گذاری و بودجه ریزی اولویت مجلس یازدهم است


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اعتبارنامه برخی از منتخبان مردم در مجلس فعلی، گفت: مجلس آزمون مبارزه با فساد را از خود آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زاکانی در جلسه ای با حضور اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب اجتماعی ناشی از ناکارآمدی دولت در اداره امور جامعه، گفت: ریشه بخش عمده ناکارآمدی های فعلی در داخل کشور بوده و مسائل خارجی در آن نقشی ندارد.

زاکانی با تاکید بر اینکه مجلس تنها نهادی است که می تواند تغییرات را ایجاد و در مقام عمل اسباب بهبود وضعیت مردم را فراهم کند، گفت: خروجی انتخابات مجلس یازدهم به شکلی رقم خورد که اکثریت قاطع نمایندگان در خط ولی فقیه هستند و این موضوع هم یک فرصت و هم یک تهدید است؛ فرصت در صورتی رقم می خورد که در این مجلس خدمتی به مردم صورت گیرد و راه برون رفت از مشکلات طی شود؛ اما اگر کاری صورت نگیرد و خدمتی انجام نشود، خود یک تهدید بزرگ است.

بنابراین نیروهای انقلاب نیازمند حرکت جدی و جهادی برای تغییر شرایط کشور هستند.

وی با اذعان به مشارکت پایین مردم در انتخابات اخیر به دلیل لطمه ای که از ناحیه عملکرد ضعیف دولت به اعتماد عمومی وارد شد، گفت: یکی از کارکردهای مجلس آینده می تواند زنده کردن امید در جامعه و تبدیل آن به اعتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در نظام قانون گذاری و بودجه ریزی اولویت مجلس یازدهم است

تحول در نظام قانون گذاری و بودجه ریزی اولویت مجلس یازدهم است