مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-20حوادث

مرگ دختر 4 ساله براثر انفجار کپسول


تصادف رانندگی و انفجار یک کپسول گاز، در استان فارس 2 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت که یکی از کشته شدگان حادثه انفجار، دختری 4 ساله بود.

- ایسنا/فارس تصادف رانندگی و انفجار یک کپسول گاز، در استان فارس 2 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت که یکی از کشته شدگان حادثه انفجار، دختری 4 ساله بود.

طی 24 ساعت گذشته، وقوع یک حادثه واژگونی در شهرستان استهبان منجر به فوت یک نفر و مصدومیت 5 نفر شد و در حادثه انفجار کپسول گاز دختر 4 ساله را به کام مرگ کشید و پدر 26 ساله اش را روانه بیمارستان کرد.

رییس پلیس راه شمالی استان فارس در ارتباط با حادثه رانندگی گفت: یک دستگاه پراید با 6 سرنشین روز گذشته در محور ایج به ششده در شهرستان سروستان واژگون شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اضافه کرد: در این حادثه رانندگی که به دلیل تخطی از سرعت مطئنه رخ داد، یک نفر در دم فوت کرد و 5 نفر دیگر مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا نیز گفت: روز گذشته بر اثر انفجار یک کپسول گاز، یک دختر 4 ساله فوت کرد و پدر 26 ساله این دختر، مصدوم و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ فرج رستمی اضافه کرد: این حادثه که در یک خانه واقع در شهرک طالقانی شهرستان فسا رخ داد و علت آن در دست بررسی است.

شناسایی قاتل 4 ساعت بعد از قتل معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از 4 ساعت بعد از کشف ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ دختر 4 ساله براثر انفجار کپسول

مرگ دختر 4 ساله براثر انفجار کپسول