مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-20سياسي

دستگیری 5 نفر در پرونده تخلف شهرداری گندمان


دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد از کشف تخلف در شهرداری و شورای شهر گندمان خبر داد و گفت: در همین راستا برای شهردار، 2 تن از اعضای شورای شهر و 2 کارمند شهرداری حکم بازداشت موقت صادر شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد از کشف تخلف در شهرداری و شورای شهر گندمان خبر داد و گفت: در همین راستا برای شهردار، 2 تن از اعضای شورای شهر و 2 کارمند شهرداری حکم بازداشت موقت صادر شد.

عبدالرضا علیمحدی 31 خردادماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از کشف تخلف در شهرداری شورای شهر گندمان خبر داد و اظهار کرد: گزارشی مبنی بر ارتشا و سوءاسفاده مالی 2 تن از اعضای شورای شهر بروجن به سازمان بازرسی واصل شد و در همین راستا این 2 عضو شورای شهر با قرار موقت دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد افزود: پس از بازرسی های صورت گرفته حکم بازداشت موقت شهردار و 2 تن از کارمندان شهرداری گندمان نیز صادر شد.

وی در ادامه در خصوص بحث زمین خواری و علت های آن، توضیح داد: مبارزه با زمین خواری قوانین خاصی دارد، شکل گیری زمین خواری ریشه در سهل انگاری دستگاه متولی دارد و یکی از مسائل و مشکلات اساسی در سازمان ها عدم نظارت در زیرمجموعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 نفر در پرونده تخلف شهرداری گندمان

دستگیری 5 نفر در پرونده تخلف شهرداری گندمان