مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 11:202020-06-20سياسي

خراسان رضوی شایستگی پایلوت شدن در کشور را دارد


خراسان رضوی شایستگی این را دارد که به دلیل ظرفیت های اجتماعی، اقتصادی و اهمیت استان، به عنوان پایلوت استانی در کل کشور مطرح شود و مدعی این کار هم هست، - ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی شایستگی این را دارد که به دلیل ظرفیت های اجتماعی، اقتصادی و اهمیت استان، به عنوان پایلوت استانی در کل کشور مطرح شود و مدعی این کار هم هست، ستاد تدابیر ویژه اقتصادی را دنبال خواهیم کرد و گزارش خواهیم داد.

علیرضا رزم حسینی امروز، 31 خردادماه در جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: استان از نمایندگان بسیار فهیم و کاربلدی برخوردار بوده که توسعه استان را با همکاری همه مسئولان، نمایندگان، ائمه جمعه و همه دست اندرکاران مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با جدیت بیشتری نسبت به گذشته دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کرونا همچنان در کشور و در دنیا وجود دارد، عنوان کرد: این بیماری قبلا در مناطق سردسیر جهان بوده و اکنون به مناطق گرمسیر هم سرایت کرده و هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان به عنوان مناطق قرمز اعلام شدند.

در خراسان هم از قبل از عید دچار این بیماری شدیم که با همراهی و مساعدت همه دستگاه های استانی و مدیریتی که صورت گرفت، تا امروز شرایط قابل قبولی پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی شایستگی پایلوت شدن در کشور را دارد

خراسان رضوی شایستگی پایلوت شدن در کشور را دارد