مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 12:152020-06-20حوادث

غرق شدن جوان 23 ساله در آبگیر فشافویه


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: یک جوان حدود 23 ساله از اتباع کشور افغانستان هنگام آب تنی در آبگیر روستای خانلق در بخش فشافویه در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غروب روز گذشته جمعه 30 خرداد حادثه غرق شدگی در یک آبگیر در حسن آباد فشافویه به سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که گروه نجات ویژه و غواصان آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

  وی گفت: یک آبگیر وسیع در روستای خانلق در بخش فشافویه وجود دارد که برای آبیاری زمین های کشاورزی از آن استفاده می شد و آب آن هم تمیز نبوده و آب کثیفی است که ساکنان محلی در آن شنا نمی کنند اما ظاهراً 5جوان حدود 23ساله برای آب تنی وارد این آبگیر شده بودند.

  سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: 4نفر از این جوانان به هر طریقی بوده خودشان را نجات داده و از آب خارج شده بودند اما اعلام کردند که یکی از دوستان شان زیر آب گرفتار شده است.

  ملکی تصریح کرد: آتش نشانان از همان موقع شب عملیات را آغاز کردند و تا 4بامداد به جستجو ادامه دادند که با توجه به تاریکی شب و ناشناخته بودن آب، ادامه عملیات به صبح امروز موکول شد و غواصان صبح امروز دوباره تلاش خود را آغاز کردند تا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن جوان 23 ساله در آبگیر فشافویه

غرق شدن جوان 23 ساله در آبگیر فشافویه