مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 13:302020-06-20اقتصادي

یک بام و دو هوای تاکسیرانی/ جدال مسافران با نرخ تاکسی در میان مبارزه با کرونا


افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی در فصل بهار هر سال حواشی زیادی به دنبال دارد و شرایط کرونایی امسال مشکلات بیشتری مخصوصاً برای تاکسیرانان و مسافران به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در گزارشی به مشکلات کرایه های تاکسی در شرایط کرونایی پرداخته است.

آرایش جدید تاکسی های شهری که از اوایل اسفندماه سال گذشته برای مدیریت شرایط کرونایی صورت گرفت، در عین حالی که با رعایت خوب رانندگان و مسافران، کاهش ابتلای شهروندان به کرونا را در پی داشته اما از همان ابتدا خلاء مدیریت نرخ کرایه ها همواره موجب آزردگی بخش وسیعی از مردم و رانندگان شده و همچنان نیز این قصه ادامه دارد و موجب سردرگمی آن ها گشته است.

افزایش 20 تا 25درصدی نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی، روالی عادی است که در طول سال های گذشته هم اعمال شده و هیچ مشکلی نداشته است.

اما امسال با توجه به شرایط جدید ناشی از کرونا که طبق مصوبه تاکسیرانی بنا بود همه تاکسی های اعم از شهری و اینترنتی بیش از سه مسافر سوار نکنند و کرایه نفر چهارم را روی کرایه سه نفر سرشکن نمایند، افزایش کرایه ها با کمی پیچیدگی همراه شد.

دولت باید مابه التفاوت کرایه نفر چهارم تاکسی ها را پرداخت کند پس از آنکه در اواسط اردیبهشت ماه بسیاری از محدودیت های کرونایی از سوی ستاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای تاکسیرانی/ جدال مسافران با نرخ تاکسی در میان مبارزه با کرونا

یک بام و دو هوای تاکسیرانی/ جدال مسافران با نرخ تاکسی در میان مبارزه با کرونا