مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 14:352020-06-20سياسي

اگر اطلس فرهنگی خمینی شهر تهیه شده چرا ارائه نمی شود؟


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قبلا ادعا شده که اطلس فرهنگی شهرستان خمینی شهر تهیه شده و امروز اعلام می شود که هیچ تلاشی در این زمینه انجام نشده است.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قبلا ادعا شده که اطلس فرهنگی شهرستان خمینی شهر تهیه شده و امروز اعلام می شود که هیچ تلاشی در این زمینه انجام نشده است.

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی، امروز (شنبه-31 خرداد) در حاشیه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رصد فرهنگی، شناخت زیرساخت های فرهنگی و ظرفیت های فرهنگی شهرستان و کل کشور از اولویت های اصلی است چرا که مسئولان تا ندانند ظرفیت ها چیست مسلما تصمیم درستی نمی توانند بگیرند و این امری بدیهی است.

وی افزود: در این جلسه تصویب شد که با تشکیل کمیته های مختلف فرهنگی ظرفیت های فرهنگی شهرستان با مدیریت اداره ارشاد جمع آوری شود و مبنای تصمیم گیری قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رصد نشدن مسائل فرهنگی شهرستان خمینی شهر، اظهار کرد: طبق گزارشی که در این جلسه داده شد سابقه ای از رصد فرهنگی در شهرستان دیده نشده است و این باعث تاسف است که بعد از 41 سال از انقلاب هنوز دستگاه های فرهنگی ادعا می کنند که سابقه ای از رصد ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر اطلس فرهنگی خمینی شهر تهیه شده چرا ارائه نمی شود؟

اگر اطلس فرهنگی خمینی شهر تهیه شده چرا ارائه نمی شود؟