مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 15:452020-06-20اقتصادي

اعتبارات سال جاری شهرستان تنگستان 386 میلیارد ریال است


اعتبارات سال جاری شهرستان تنگستان بالغ بر 386 میلیارد ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور عصر شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: نتیجه این جلسات و جمع بندی ها مشخص خواهد کرد که روند توسعه شهرستان به چه شکل انجام خواهد شد و نوع هدف گیری در راستای تحقق برنامه ها به چه سمت خواهد رفت.

وی بیان کرد: اولویت امسال در توزیع اعتبارات، با پروژه هایی است که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی داشته، باعث افزایش رضایتمندی مردم و اینکه تا پایان سال 99 به اتمام می رسند.

وی افزود: پروژه های حوزه آب، راه های ارتباطی، عمران شهری و روستایی، ورزش و نوسازی مدارس در اولویت همه پروژه ها در شهرستان تنگستان است.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: اعتبارات سال جاری شهرستان تنگستان بالغ بر 386 میلیارد ریال است که بین 120 پروژه شهرستان توزیع شده که می توان به برخی از پروژه های مهم آن مانند استخر سرپوشیده اهرم، مخزن آب دلوار و نوسازی شبکه های آب، اصلاح تقاطع گادوی، سالن ورزشی گرگور و بندر عامری، زمین چمن مصنوعی 11 نفره اهرم، استادیوم آباد، بلوار ورودی دلوار، تقاطع جایینک علی آباد، پل باهوش، 2 واحد آموزشی، احداث خانه جوان اهرم و … اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات سال جاری شهرستان تنگستان 386 میلیارد ریال است

اعتبارات سال جاری شهرستان تنگستان 386 میلیارد ریال است