مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 16:352020-06-20سياسي

کاهش سن اعتیاد به مواد مخدر در اردبیل


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: سن گرایش به مواد مخدر در استان کاهش یافته که این مسئله باید مورد توجه مسئولین و خانواده ها قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام بهشتی بعدازظهر شنبه در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، از انجام دوره درمانی بر روی 15 هزار بیمار مصرف کننده مواد مخدر در استان خبر داد و عنوان کرد: خانواده ها باید برای محافظت از فرزندان خود روی مواد مخدر حساسیت و توجه خاصی داشته باشند، چرا که بر اساس آمار به دست آمده 55 درصد خانواده ها در کشورمان پس از گذشت 5 سال مصرف مواد مخدر توسط فرزندان خود، از این موضوع خطیر آگاه می شوند.

وی از کاهش سن معتادان به مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: با توجه به این که در مناطق محروم و آسیب پذیر دسترسی به مواد مخدر آسان تر است لذا مردم و مسئولین باید با همکاری یکدیگر در راستای ریشه کن شدن این بلای خانمان سوز و هدایت جوانان به تفریحات سالم و شناساندن آسیب های مواد مخدر تلاش کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از افتتاح مرکز نگهداری از مصرف کنندگان مواد مخدر متجاهر در راه انزاب اردبیل خبر داد و تصریح کرد: با فعالیت هایی مثل پرورش ماهی و مشاغلی از این نوع، روند درمانی و بازپروری مصرف کنندگان مواد مخدر در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سن اعتیاد به مواد مخدر در اردبیل

کاهش سن اعتیاد به مواد مخدر در اردبیل