مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 17:402020-06-20سياسي

عملیات انحراف آب سد تنگ سرخ یاسوج 45 روز دیگر وارد فاز اجرایی می شود


سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده 45 روز دیگر عملیات انحراف آب سد تنگ سرخ اجرایی می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده 45 روز دیگر عملیات انحراف آب سد تنگ سرخ اجرایی می شود.

“آرش مصلح” در بازدید از روند اجرایی سد تنگ سرخ که نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت افزود: سد تنگ سرخ هم اکنون 33 درصد پیشرفت فیزیکی که امیدوارم با توجه به پیگیری و پای کار بودن مسئولان وزارت نیرو و نماینده مردم در مجلس و تا پایان سال به 70 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه سالانه 11 میلیارد مترمکعب بارندگی داریم تصریح کرد: همه ساله در 6 ماهه اول سال با مشکل خشکسالی و 6 ماهه دوم با سیلاب دست و پنجه نرم می کنیم و این دو موضوع همیشه پای ثابت دو دستور کار مهم مسئولان استانی بوده که با احداث سدهای مخزنی و مهار این میزان بارندگی مشکلات به حداقل می رسد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در باران های سیل آسای سال گذشته 500 میلیارد تومان به مزارع پرورش ماهی در مناطق مختلف این استان خسارت وارد شد در حالی برای احداث سد تنگ سرخ تنها 300 میلیارد تومان نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات انحراف آب سد تنگ سرخ یاسوج 45 روز دیگر وارد فاز اجرایی می شود

عملیات انحراف آب سد تنگ سرخ یاسوج 45 روز دیگر وارد فاز اجرایی می شود