مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 21:252020-06-20بين الملل

ترامپ دادستان منهتن را اخراج کرده است


دادستان کل آمریکا روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که وی از رییس جمهور آمریکا خواسته است تا دادستان بخش جنوبی نیویورک را از مقام خود «عزل کند» و او «نیز چنین کرده است».

- دادستان کل آمریکا روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که وی از رییس جمهور آمریکا خواسته است تا دادستان بخش جنوبی نیویورک را از مقام خود عزل کند و او نیز چنین کرده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در حالی که جئوفری برمن دادستان آمریکا برای بخش جنوبی نیویورک (مَنهَتَن) اعلام کرد که قصدی برای برکناری از سمت خود ندارد، ویلیام بار دادستان کل آمریکا در یک بیانیه اعلام کرد که از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا خواسته است تا جئوفری برمن را از سمت خود عزل کند و ترامپ نیز چنین کرده است .

ویلیام بار با نمایش عمومی خواندن اقدامات برمن بجای خدمت عمومی ، گفت که آئودری استراوس جانشین وی خواهد شد.

بار همچنین ابراز امیدواری کرد که برمن برای تسهیل روند جانشینی خود همکاری کند و اینکه خروج وی از دفتر دادستانی منهتن دوستانه خواهد بود.

گفتنی است که جئوفری برمن دادستان بخش جنوبی نیویورک (منهتن) مشغول تحقیق در مورد افراد نزدیک به ترامپ از جمله رودی جولیانی بوده که دادستان کل آمریکا خبر استعفای وی را منتشر می کند، اما این دادستان اعلام کرده که استعفا نداده و به کار خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ دادستان منهتن را اخراج کرده است

ترامپ دادستان منهتن را اخراج کرده است