مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 03:152020-06-20سياسي

فساد اداری مانع توسعه است/حفر 12 حلقه چاه آب در قروه


فرماندار قروه با بیان اینکه فساد اداری یکی از موانع توسعه محسوب می شود، از حفر 12 حلقه چاه در شهرستان در کنار تأکید بر تسریع پروژه انتقال آب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین الماسی شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان قروه از مدیریت کرونا تا برنامه های مرتبط به محور توسعه و جهش تولید در کنار تلاش برای رفع مشکلات شهرستان گفت.

وی در ابتدا به نقش رسانه و خبرنگار در جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه و خبرنگار گروه مهمی در جامعه هستند که در ارتقای دولت نقش داشته و نگهبان و چشم بینای هر دولتی محسوب می شوند چرا که مطالبه گر بوده و خواسته های مردم را پیگیری می کنند.

الماسی سپس با اشاره به سیاست های کاری خود در مدیریت شهرستان، بیان کرد: سیاست ابتدایی ما بر همکاری و تعامل و دوری از اختلافات و جدل های بی فایده و تریبونی بود و در واقع به دنبال گفت و گو و همفکر با افکار مختلف هستیم.

وی از کسب رتبه دوم شهرستان در برگزاری انتخابات در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته یکی از بهترین دوران انتخابات را داشتیم که در آرامش کامل و بدون حاشیه برگزار شد.

کرونا برای مردم عادی نشود الماسی در ادامه به بحران کرونا و اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته پرداخت و گفت: از زمان شیوع کرونا در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفت به طوری که یک هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد اداری مانع توسعه است/حفر 12 حلقه چاه آب در قروه

فساد اداری مانع توسعه است/حفر 12 حلقه چاه آب در قروه