مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 03:402020-06-21ورزشي

ژنتیک همدانی ها در پرورش اندام بسیار عالی است


یک ورزشکار رشته بدنسازی در سن 35 سالگی یعنی سن بازنشستگی ورزشکاران، سودای قهرمانی در سردارد و می گوید: ژنتیک همدانی ها در پرورش اندام بسیار عالی است.

- ایسنا/همدان یک ورزشکار رشته بدنسازی در سن 35 سالگی یعنی سن بازنشستگی ورزشکاران، سودای قهرمانی در سردارد و می گوید: ژنتیک همدانی ها در پرورش اندام بسیار عالی است.

حمید کُردلو در گفت وگو با ایسنا، به معرفی خود می پردازد و اظهار می کند: متولد سال 1364 در همدان هستم، فعالیت ورزشی خود را از سال 1380 در رشته بدنسازی آغاز کردم و در سال 1398 در مسابقات بدنسازی، شاخه بادی کلاسیک، در استان تهران حوزه اسلامشهر قهرمان اورال شده و در مسابقات کشوری تهران در همان سال نیز مقام چهارم را کسب کردم.

او با اشاره به اینکه بدنسازی همان پرورش اندام است که شاخه های مختلف دارد و من در شاخه بادی کلاسیک فعالیت می کنم، ادامه می دهد: عناوین بنده بیشتر در حوزه استان تهران بوده چراکه سطح مسابقات آنجا بسیار بالاتر از همدان است.

کردلو درباره اینکه چرا در سنین پایین اقدام به شرکت در مسابقات نکرده است، توضیح می دهد: شخصاً علاقه ای برای شرکت در مسابقات نداشتم و هزینه بالای آمادگی برای مسابقات و شرایط مختلف در کنار هم باعث شد تا این سن مسابقه ندهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنتیک همدانی ها در پرورش اندام بسیار عالی است

ژنتیک همدانی ها در پرورش اندام بسیار عالی است