مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 03:502020-06-21سياسي

با ادامه بی توجهی مردم، محدودیت ها بازمی گردد


با توجه به رعایت نکردن نکات و پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، تست غربالگری سرپایی ویروس کرونا بیش از سه برابر شده است.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: با توجه به رعایت نکردن نکات و پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، تست غربالگری سرپایی ویروس کرونا بیش از سه برابر شده است.

فتح الله حقیقی شامگاه دیروز (31 خرداد) در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر استان در وضعیت قرمز قرار دارد، به طوری که امروز تعداد افرادی که تست کرونای آنان مثبت علام می شود، به 30 درصد رسیده است.

وی با بیان به اینکه متاسفانه مردم استان، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند که بسیار خطرناک است، افزود: قابل ذکر است اگر مردم استان فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان مواجه خواهیم شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به رعایت نکردن نکات بهداشتی و آداب تنفسی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی تست سرپایی غربالگری کرونا در استان بیش از سه برابر شده است، تصریح کرد: اگر مردم استان فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند باز هم محدودیت ها در استان اعمال خواهد شد، زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ادامه بی توجهی مردم، محدودیت ها بازمی گردد

با ادامه بی توجهی مردم، محدودیت ها بازمی گردد