مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 04:152020-06-21سياسي

آغاز مراحل اجرایی قطعه اول محور شهرکرد-شلمزار در آینده نزدیک


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آغاز مراحل اجرایی قطعه اول محور شهرکرد شلمزار گهرو در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی در حاشیه بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان کیار که به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: با توجه به انتخاب پیمانکار قطعه اول به طول 13 کیلومتر از سه راهی خوزستان تا سه راهی شمس آباد، پس از عقد قرارداد، مراحل اجرایی این قطعه به زودی آغاز خواهد شد.

وی از پیگیری آزادسازی  قطعه دوم محدوده شمس آباد و خراجی و آمادگی پرداخت هزینه تملک اراضی کشاورزان منطقه خبر داد و افزود: چنانچه تملک اراضی در اسرع وقت انجام شود، اجرای قطعه دوم نیز آغاز خواهد شد؛ به نحوی که تا پایان سال جاری بخش عمده ای از پروژه به بهرهبرداری برسد.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به پروژه تونل زره توضیح داد: علی رغم صرف مدت زمان طولانی جهت عقد قرارداد با پیمانکار قبل، مناقصه تکمیل این پروژه در حال برگزاری است و تا پایان خردادماه با انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد، ادامه عملیات حفاری و تحکیم پروژه با جدیت انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراحل اجرایی قطعه اول محور شهرکرد-شلمزار در آینده نزدیک

آغاز مراحل اجرایی قطعه اول محور شهرکرد-شلمزار در آینده نزدیک