مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-21ورزشي

برگزاری 15 مرحله اردو تا تیم ملی پاراقایقرانی


برای حضور موفق در المپیک توکیو 15 مرحله اردو پیش بینی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسعود مهدوی نیا، در خصوص برنامه ریزی های تیم ملی پارا قایقرانی، اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا، اردوها لغو شد و ملی پوشان مطابق با برنامه ریزی که انجام داده بودیم تمرینات تعادلی، تکنیکی و بدنسازی خود را در منزل پیگیری کردند تا سطح آمادگی جسمانی آنها کاهش پیدا نکند.

وی افزود: درصورتی که شرایط برای تشکیل اردوها مناسب شود، با کسب مجوز از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی برنامه تمرینی ملی پوشان از ابتدای فصل تابستان در اردوها با رعایت پروتکل های بهداشتی پیگیری می کنیم.

مهدوی نیا در رابطه باکس سهمیه پارالمپیک گفت: پیش از تعطیلی اردوها، 7 ملی پوش در تیم حضور داشتند و تنها شهلا بهروزی راد موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک شده است و امیدوارم که با افزایش کسب سهمیه، بتوانیم تعداد نمایندگان ایران در پاراقایقرانی را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم ملی در گفت و گو با  فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، از نظر کسب سهمیه و نیز از لحاظ تعیین رنکینگ جهانی و لاین رقابت بهروزی راد در پارالمپیک برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 15 مرحله اردو تا تیم ملی پاراقایقرانی

برگزاری 15 مرحله اردو تا تیم ملی پاراقایقرانی