مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-21اقتصادي

اختصاص بودجه 5 میلیاردی برای کاخ موزه گلستان/ نرخ بلیت موزه افزایش نمی یابد


مدیر کاخ موزه گلستان با اشاره به اینکه بلیت بازدید از موزه امسال افزایش نمی یابد، گفت: بازدیدکنندگان نگرانی بابت ابتلا یا انتقال کرونا در کاخ گلستان نداشته باشند چرا که پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت می شود.

- آفرین امامی مدیر کاخ موزه گلستان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره شرایط این کاخ موزه با توجه به بروز و شیوع کرونا اظهار داشت: همزمان با شیوع کرونا و تعطیلی موزه ها برنامه ریزی های وسیعی جهت انجام بازدیدهای مجازی از این کاخ موزه انجام گرفت که مورد استقبال شهروندان بود.

همچنین در ایام نوروز با همکاری وزارت ارتباطات برنامه هایی را برگزار کردیم و در تلاش هستیم که این اقدام استمرار یابد.

وی با اشاره به اینکه ویروس کووید ـ 19 باعث بروز فصل جدیدی از بازدیدها به صورت مجازی در موزه ها شده است، گفت: کاهش مراجعه کنندگان حضوری به دلیل شیوع کرونا دور از ذهن نبود و طی هفته های اخیر که موزه ها دوباره بازگشایی شد، هنوز آمار مراجعه کنندگان به مدت قبل از کرونا نرسیده است.

مدیر کاخ موزه گلستان در پاسخ به این پرسش که با توجه به کاهش بازدیدکنندگان حضوری درآمدهای کاخ موزه گلستان به چه صورت تأمین می شود گفت: سعی می کنیم در اولین فرصت درآمد موزه را با اجرای برنامه های مختلف با همکاری بخش خصوصی افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه 5 میلیاردی برای کاخ موزه گلستان/ نرخ بلیت موزه افزایش نمی یابد

اختصاص بودجه 5 میلیاردی برای کاخ موزه گلستان/ نرخ بلیت موزه افزایش نمی یابد