مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-21سياسي

اجرای برنامه های دهه کرامت در کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی


تمامی برنامه ها با رعایت کامل پروتکل ها و ابلاغیه های بهداشتی و مطابق با شرایط و ضوابط اعلامی ستاد مبارزه با کرونا در سراسر کشور اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین استاد آقا در آستانه دهه کرامت در گفت وگو با آستان نیوز، ویژه برنامه های محوری 7 نهاد زیرمجموعه بنیاد کرامت رضوی را تشریح کرد و گفت: آستان قدس رضوی در فرصت مغتنم میلاد امام رئوف باید پرچمدار و جریان ساز محوری برنامه های دهه کرامت در اقصی نقاط ایران اسلامی باشد.

لذا بنیاد کرامت رضوی مجموعه برنامه های متنوعی را برای اجرا در این ایام در سطح کشور با مشارکت کانون های خدمت رضوی تدارک دیده است.

وی افزود: این بنیاد در دهه کرامت ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای عرصه سلامت، از خانواده های معظم ایشان با حضور کاروان های زیر سایه خورشید در منازلشان تقدیر می کند.

استاد آقا با اعلام محوری ترین برنامه مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در این ایام، ادامه داد: برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید شامل برنامه های فصل مهربانی، جاری زندگی، حبیبان الهی، کاروان عشق، انیس مهربان، به رسم ادب و آرام جان، محوری ترین برنامه دهه کرامت است که توسط مؤسسه جوانان آستان قدس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های دهه کرامت در کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی

اجرای برنامه های دهه کرامت در کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی