مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:052020-06-21بين الملل

حمایت آمریکا و کشورهای عربی از اظهارات سیسی پیرامون لیبی


کشورهای آمریکا، عربستان، امارات و بحرین در بیانیه های جداگانه حمایت خود را از اظهارات رییس جمهوری مصر درباره لیبی مبنی بر مشروع خواندن مداخله مستقیم در این کشور اعلام کردند.

- کشورهای آمریکا، عربستان، امارات و بحرین در بیانیه های جداگانه حمایت خود را از اظهارات رییس جمهوری مصر درباره لیبی مبنی بر "مشروع" خواندن مداخله مستقیم در این کشور اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، وزارت خارجه آمریکا حمایت خود را از تلاش های مصر برای بازگشت به مذاکرات سیاسی در لیبی به رهبری سازمان ملل اعلام کرد.

مورگان اورتگس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، اظهارات عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر نشان می دهد که لیبی، کشورهای همسایه آن و بازیگران خارجی باید با یکدیگر برای تحکیم آتش بس در لیبی همکاری کنند تا درگیری های بزرگتری رخ ندهد.

وی گفت، آمریکا از تمایل لیبیایی ها در پایان دادن به مداخله نظامی خارجی ها، پایبندی به تحریم تسلیحاتی به کشورشان و دیگر تعهداتی که در جریان کنفرانس برلین مطرح شد، حمایت می کند.

رییس جمهوری مصر روز شنبه در جریان بازدید از نیروهای منطقه غربی نظامی اعلام کرد، هر گونه مداخله مستقیم مصر در لیبی مشروعیت بین المللی یافته است، هدف از مداخله مستقیم در لیبی تأمین امنیت مرزها و برقراری آتش بس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آمریکا و کشورهای عربی از اظهارات سیسی پیرامون لیبی

حمایت آمریکا و کشورهای عربی از اظهارات سیسی پیرامون لیبی