مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:202020-06-21اقتصادي

بازگشایی 27 کیلومتر محور صعب العبور توسط راهداران سیب و سوران


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیب و سوران سیستان وبلوچستان گفت: 27 کیلومتر محور صعب العبور هیدوچ به کلوکی در این شهرستان با اعتبار بالغ بر 380 میلیون تومان توسط راهداران این اداره در سال جاری بازگشایی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیب و سوران سیستان وبلوچستان گفت: 27 کیلومتر محور صعب العبور هیدوچ به کلوکی در این شهرستان با اعتبار بالغ بر 380 میلیون تومان توسط راهداران این اداره در سال جاری بازگشایی شد.

احمد بارکزهی یکم تیرماه اظهار داشت: طول کل بخش صعب العبور محور مذکور،47 کیلومتر است که عملیات بازگشایی آن از اسفندماه سال گذشته آغاز و تاکنون 60 درصد آن اجرایی شده است.

وی ادامه داد: 27 کیلومتر بازگشایی شده در محور ارتباطی هیدوچ – کلوکی کمک قابل توجه ای به کاهش طول مسیر تردد و هزینه های تحمیلی به ساکنان افزون بر 60 روستای منطقه داشته است به طوری که روستاییان به جای طی مسافت حدود 165 کیلومتری سیرکان- سراوان- بخش مرکزی هیدوچ، به طور مستقیم و با طی 45 کیلومتر به مقصد مورد نظر خود می رسند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیب و سوران با بیان اینکه بازگشایی مسیر مذکور سبب رضایت مردم بومی منطقه گردیده افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بازگشایی 20 کیلومتر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 27 کیلومتر محور صعب العبور توسط راهداران سیب و سوران

بازگشایی 27 کیلومتر محور صعب العبور توسط راهداران سیب و سوران