مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:252020-06-21اقتصادي

تعمیرات اسکله های بندرجاسک امسال به پایان می رسد


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی بندر جاسک، تسریع در روند اجرا و نیز اتمام پروژه ها با هدف ارتقاء ظرفیت صادراتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید رضا محمد حسینی اظهار کرد: اولویت اصلی در بندر جاسک با هدف ارتقا ظرفیت این بندر، اتمام پروژه های عمرانی در سال جاری است که بازدیدهای میدانی موید این موضوع است که خوشبختانه پروژه ها از روند پیشرفت مناسبی برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: احداث اولین ساختمان مرجع دریایی کشور با زیر ساخت مهندسی دقیق و رعایت الزامات سازه ای کاملا استاندارد، 65 درصد پیشرفت داشته که براساس برنامه تا پایان سال جاری وارد فاز بهره برداری خواهد شد.

مدیر اداره بنادر و دریانورد شهید باهنر با بیان اینکه تعمیرات اساسی اسکله های بندر جاسک نیز  با پیشرفت 75 درصدی درحال اجراست، گفت: پروژه های فاز 1 ،2،3 ، پروژه اطفاء حریق و ساختمان مرجع دریایی نیز از دیگر پروژه های  مهم این شهرستان در حوزه دریایی و بندری بشمار می آید.

 محمدحسینی افزود: اگر چه محدودیت های متاثر از شیوع ویروس کووید – 19 اندکی  روند اجرایی برخی از  پروژه ها را با مشکل روبرو کرد اما با تدابیر صورت گرفته همه طرح ها براساس برنامه تا پایان سال مورد  بهره برداری قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات اسکله های بندرجاسک امسال به پایان می رسد

تعمیرات اسکله های بندرجاسک امسال به پایان می رسد