مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-21سياسي

روحانیون در صحنه های مختلف پیشگام هستند/تربیت مداحان تراز انقلاب


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: روحانیون و طلاب در عرصه های مختلف از جمله صحنه مقابله با کرونا پیشگام و پیشقدم بودند.

- ساری - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: روحانیان و طلاب در عرصه های مختلف از جمله صحنه مقابله با کرونا پیشگام و پیشقدم بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح یکشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان فرهنگی – تبلیغی مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و علمای روحانی مازندران با بیان اینکه روحانیان خدمتگزار مردم هستند و در عرصه های مختلف مبارزه و جنگ نقش آفرینی کردند، افزود: روحانیان در دوران سیل، مقابله با کرونا و غیره نیز نقش پررنگی داشتند.

وی ادامه داد: در ایام سیل طلاب جهادی به استان های دیگر رفتند و به کمک مردم شتافتند و در مبارزه با کرونا نیز مبلغان پیشقدم شدند.

وی با اظهار اینکه نیروهای جهادی در دوران کرونا، ترس از کرونا را شکستند و به مقابله پرداختند، تصریح کرد: این افراد در صحنه تولید ماسک، خدمت در آرامستان و غیره به فعالیت پرداختند.

حجت الاسلام شکریان یادآور شد: در استان مازندران بیش از 180 نفر از روحانیان و طلاب در مقابله با کرونا فعالیت داشتند و هیئات مذهبی نیز ثابت کردند جایی که لازم است در کنار مردم باشند، خدمت می کنند و 260 هیئت مذهبی در این حوزه فعالیت داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون در صحنه های مختلف پیشگام هستند/تربیت مداحان تراز انقلاب

روحانیون در صحنه های مختلف پیشگام هستند/تربیت مداحان تراز انقلاب