مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:502020-06-21اقتصادي

افزایش 50 درصدی قیمت موادمخدر


بنابر اظهارات دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر قیمت مواد مخدر در فروردین 98 در مقایسه با فروردین سال 99 بیش از 50 درصد افزایش داشته است.

- بنابر اظهارات دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر قیمت مواد مخدر در فروردین 98 در مقایسه با فروردین سال 99 بیش از 50 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی در نشست خبری که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: سال 98 سال بسیار موفقی برای جمهوری اسلامی ایران بود و سال متفاوتی بود.

ما چند رویکرد اساسی در سال گذشته اتخاذ کردیم.

رویکرد اصلی مان در چهار حوزه مقابله، درمان، پیشگیری و توانمندسازی بوده است و اگر این چهار حوزه با هم پیش نروند و اقدامات هماهنگ و متوازن و همگون نباشد به نتیجه نمی رسیم.

وی افزود: در چهار دهه گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه مقابله صورت گرفت و اگر این اتفاق نمی افتاد می توانست شرایط بسیار بدتر از وضع فعلی باشد، اما در حوزه پیشگیری کمی غفلت شد و در حوزه درمان نیازمند بازنگری اساسی در شیوه ها هستیم.

مومنی با بیان اینکه افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند و تحت درمان قرار می گیرند درصد بالایی از آنها دوباره به اعتیاد برمی گردند، گفت: حوزه توانمندسازی بسیار مهم است و زمانی که معتاد در مراکز درمانی، درمان شد و سپس خارج شد باید جامعه او را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی قیمت موادمخدر

افزایش 50 درصدی قیمت موادمخدر