مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-21سياسي

امروز انتخابات هیات رییسه 9 کمیسیون تخصصی مجلس برگزار می شود


سخنگوی هیات رییسه مجلس از برگزاری انتخابات هیات رییسه 9 کمیسیون تخصصی مجلس در جلسات امروز آنها خبر داد و گفت که تا ماه آینده تکلیف ریاست دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها مشخص می شود.

- سخنگوی هیات رییسه مجلس از برگزاری انتخابات هیات رییسه 9 کمیسیون تخصصی مجلس در جلسات امروز آنها خبر داد و گفت که تا ماه آینده تکلیف ریاست دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها مشخص می شود.

محمد حسین فرهنگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز انتخابات هیات رییسه 9 کمیسیون تخصصی مجلس برگزار می شود.

تکلیف انتخابات سه کمیسیون دیگر هم بعد از هفته تعطیلات مجلس برای سرکشی به حوزه های انتخابیه مشخص خواهد شد احتمالا انتخابات هیات رییسه کمیسیون بهداشت روز سه شنبه هفته جاری انجام شود منوط بر آن که یک عضو باقی مانده این کمیسیون هم تکمیل گردد.

وی درباره زمان انتخاب روسای دیوان محاسبات، مرکز پژوهش های و ترکیب هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت که تا ماه آینده این موارد مشخص خواهد شد.

سخنگوی هیات رییسه درباره برخی انتقادات به ترکیب کمیسیون اصل نود و احتمال تغییر در آن گفت: قانون در این باره راهی ندارد چون مرجع رای گیری این ترکیب را مشخص کرده و قانون هم راهی برای تجدید نظر در آن پیش بینی نکرده است، البته همان جمع نمایندگان عضو کمیسیون می توانند نظرشان را تغییر دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز انتخابات هیات رییسه 9 کمیسیون تخصصی مجلس برگزار می شود

امروز انتخابات هیات رییسه 9 کمیسیون تخصصی مجلس برگزار می شود