مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-21بين الملل

اریک ترامپ معترضان علیه نژادپرستی را به حیوان تشبیه کرد


اریک ترامپ در سخنرانی پرحرارتی پیش از حاضر شدن پدرش در کمپین انتخاباتی در تالسا اکلاهاما، معترضانی را که در حال غلبه بر شهرها هستند به حیوان تشبیه کرد.

- اریک ترامپ معترضان علیه نژادپرستی را به "حیوان" تشبیه کرد اریک ترامپ در سخنرانی پرحرارتی پیش از حاضر شدن پدرش در کمپین انتخاباتی در تالسا اکلاهاما، معترضانی را که "در حال غلبه بر شهرها هستند" به "حیوان" تشبیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل ، اریک 36 ساله که همسرش لارا او را همراهی می کرد، قول داد پدرش برای هوادارانش جنگیده و به معترضان ضربه سختی وارد کند.

وی یادآور شد کسانی که در خیابان ها هرج و مرج ایجاد کردند، باعث خجالت کشور هستند و غایت و هدف آن ها را بی معنی توصیف کرد.

اریک ترامپ اظهار کرد: ما می خواهیم اساس اخلاقی این کشور را حفظ کنیم، زیرا زمانی که شاهد مزخرفات در تلویزیون هستید؛ زمانی که می بینید این حیوانات به معنی واقعی کلمه بر شهرهای ما غلبه کرده و کلیساها را آتش زده اند.

این آمریکا نیست.

این ها اعمال آمریکایی ها نیست.

سخنان اریک ترامپ در حالی ایراد شد که هیچ کلیسایی به دست اغتشاشگران یا معترضان به آتش کشیده نشده، اما چند کلیسا آسیب دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اریک ترامپ معترضان علیه نژادپرستی را به حیوان تشبیه کرد

اریک ترامپ معترضان علیه نژادپرستی را به حیوان تشبیه کرد