مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-21سياسي

مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه ای و محلی انجام می دهیم


رییس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور با اینکه در مدیریت بحران بحث های امنیتی و سیاسی مطرح است، گفت: ما مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه ای و محلی دیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد رییس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر شهر برای مدیریت بحران یک اکشن پلن دارد و هر اکشن پلن 17 دستگاه را در شهرداری ها درگیر می کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرداری ها دو مرکز مدیریت بحران و آتش نشانی را دارا هستند قرار شد، کلانشهرها را مدیر عملیاتی ببینند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه در مدیریت بحران بحث های امنیتی و سیاسی مطرح است، تصریح کرد: ما مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه ای و محلی دیده ایم.

در سطح ملی و استان تهران، شخص وزیر کشور بحث های فرماندهی، امنیتی و سیاسی را پیگیری می کنند و در امور عملیاتی که 17 مجموعه در شهرداری ها درگیر می شوند نیز وزیر کشور این وظیفه را به شهرداری ها محول می کنند.

وی در پایان گفت: به عقیده من، بسیاری از موضوعات در شهر تهران و کلانشهرها حل می شود و تفکیکی وظایف کار را راحت تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه ای و محلی انجام می دهیم

مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه ای و محلی انجام می دهیم