مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:302020-06-21اقتصادي

پیگیری پرداخت مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه از وزارت تعاون


فرماندار شوش با اشاره به تجمع تعدادی از کارکنان و کارگران نیشکر هفت تپه در مقابل فرمانداری این شهرستان، گفت: پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات کارگران این شرکت هستیم.

- ایسنا/خوزستان فرماندار شوش با اشاره به تجمع تعدادی از کارکنان و کارگران نیشکر هفت تپه در مقابل فرمانداری این شهرستان، گفت: پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات کارگران این شرکت هستیم.

عدنان غزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تجمع تعدادی از کارکنان و کارگران نیشکر هفت تپه در مقابل فرمانداری شهرستان شوش برای پیگیری پرداخت مطالبات خود اظهار کرد: امروز (یکم تیرماه) برای چندمین روز متوالی کارگران و کارمندان نیشکر هفت تپه در مقابل فرمانداری شوش تجمع کرده و خواستار پرداخت حقوق معوق خود شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط نیروهای نیشکر هفت تپه، پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات این کارگران هستیم و این مساله را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پیگیری کرده ایم.

استاندار خوزستان و نماینده شوش نیز پیگیر پرداخت مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه هستند.

فرماندار شوش در خصوص وضعیت فعالیت کارخانه نیشکر هفت تپه تصریح کرد: در حال حاضر بخش های کشاورزی و آبیاری شرکت نیشکر هفت تپه در حال کار هستند اما کارخانه بنا به گفته مدیر کارخانه در حال اورهال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری پرداخت مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه از وزارت تعاون

پیگیری پرداخت مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه از وزارت تعاون