مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:302020-06-21سياسي

تصویب یک فوریت طرح نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل ونقل عمومی


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورا یک فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورا یک فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیخانی در تشریح یک فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت: این مصوبه به دلیل برخی از ابهامات اجرایی نشده است و دستگاهها و ذینفعان این مصوبه سالها طی مکاتباتی خواستار اجرایی شدن آن هستند که از جمله آنها می توان به سربازان وظیفه اشاره کرد که خواستار دریافت کارت بلیط مترو هستند.

کارت بلیطی که 80 درصد آن را شهرداری و 20 درصد را نیروهای مسلح پرداخت می کنند.

وی افزود: با توجه به این که زمان زیادی از این مصوبه گذشته و پیگیریهای زیادی هم در رابطه با آن انجام شده است، تصویب فوریت آن در جهت اجرایی شدن مصوبه موثر خواهد بود.

وی در تشریح علت طولانی شدن اجرای این مصوبه نیز گفت: با توجه به این که باید برای مثال سربازان وظیفه تعدادشان مشخص می شد و این کار نیاز به بررسی و همکاری با نیروهای مسلح داشت طولانی شده لذا امروز اگر یک فوریت آن به تصویب برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب یک فوریت طرح نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل ونقل عمومی

تصویب یک فوریت طرح نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل ونقل عمومی