مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:402020-06-21سياسي

تخلفات ساخت و ساز سال 99 شامل بسته تشویقی نمی شود


تخلفات ساخت و ساز سال 99 به هیچ عنوان مشمول بسته تشویقی نخواهد شد پس گاهی عده ای نباید به دنبال سوءاستفاده از این اتفاقات باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در صد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را تبریک گفت و اظهار کرد: امید دارم همه بتوانیم با برنامه ریزی مناسب زمینه رشد و تعالی تمام دختران آینده ساز میهنمان به ویژه دختران استان و شهرمان اصفهان را در ابعاد مختلف فراهم کنیم و بیشتر شاهد مشارکت و حضور آن ها در عرصه های مختلف باشیم.

مسؤولان چون شهید بهشتی شیفته خدمت باشند رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قرار داشتن در هفته قوه قضاییه، شهادت سیدالشهدای انقلاب یعنی شهید بهشتی و 72 تن از یاران این شهید به ویژه شهدای اصفهانی این واقعه شهیدان علی اکبر اژه ای، محمد منتظری، طباطبایی نژاد و سید شمس الدین حسینی نایینی را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد که همه مسؤولان رهروان خوبی برای این شهدا باشند.

وی در ادامه ضمن بیان جمله مغفول مانده شهید بهشتی مبنی بر اینکه ماشیفتگان خدمت هستیم نه تشنگان قدرت ، گفت: امید دارم این شیفتگی به خدمت در کل مسؤولان نظام جمهوری اسلامی جاری باشد و از هرگونه آغشتگی به تشنه قدرت بودن دور باشند، این شهید جمله د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات ساخت و ساز سال 99 شامل بسته تشویقی نمی شود

تخلفات ساخت و ساز سال 99 شامل بسته تشویقی نمی شود