مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-21سياسي

نقش آفرینی سازمان اوقاف در گام دوم انقلاب اسلامی


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف با اشاره به نقش آفرینی سازمان اوقاف در گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: بُعد اجتماعی امامزادگان و بقاع متبرکه در ایام شیوع کرونا پررنگ تر شد.

- مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف با اشاره به نقش آفرینی سازمان اوقاف در گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: بُعد اجتماعی امامزادگان و بقاع متبرکه در ایام شیوع کرونا پررنگ تر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا معممی مقدم درباره خدمت رسانی امامزادگان و بقاع متبرکه در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار کرد:تغییر کارکرد اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مدیون رهنمودهای ریاست سازمان است.

بقاع متبرکه در ایامی که زائران فرصت تشرف به این اماکن مقدس را نداشتند، بقاع تعطیل نبودند چرا که یکی از کارکردهای بقاع متبرکه کارکرد مذهبی و عبادی رایج است و بقاع در این ایام نشان دادند که همیشه در حال خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه ارزش بُعد اجتماعی بقاع متبرکه کمتر از بُعد مذهبی آن نیست، تاکید کرد: بُعد اجتماعی امامزادگان و بقاع متبرکه در ایام شیوع کرونا پررنگ تر شد.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: در 217 امامزاده و بقعه متبرکه کارگاه تولید ماسک و لباس گان راه اندازی شد که بیش از 11 میلیون ماسک و بیش از 21 هزار دست لباس گان در این کارگاه ها تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی سازمان اوقاف در گام دوم انقلاب اسلامی

نقش آفرینی سازمان اوقاف در گام دوم انقلاب اسلامی