مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-21سياسي

شعبه ویژه پیگیری شکایات معلولان در حوزه مناسب سازی تشکیل شود


کرمانشاه_ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از دادستان درخواست داریم شعبه ای ویژه پیگیری شکایات معلولان در حوزه مناسب سازی تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه رضوان مدنی امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه فضای بسیاری از ادارات و دستگاه ها هنوز برای معلولان مناسب سازی نشده است و این موضوع مشکلاتی را برای این عزیزان به همراه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه مناسب سازی را دغدغه اصلی معلولین دانست و گفت: حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت همه را مکلف کرده است که مثل سایر شهروندان خدمات خود را در اختیار آن ها قرار دهند.

رضوان مدنی گفت: با عنایت به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاون عمران توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در خصوص اعمال چک لیست مناسب سازی اماکن و معابر عمومی برای معلولان و کم توانان جسمی حرکتی در فرآیند صدور پروانه های ساختمانی توسط شهرداری های سراسر کشور، عملکرد شهرداری های استان کرمانشاه در این زمینه با 65 درصد جزو پاییں ترین سطح نسبت به سایر استان ها در امر قرار دادن چک لیست مناسب سازی در فرآیند صدور پروانه ساختمانی است.

وی ادامه داد: این در حالی است که عملکرد شهرداری ها در استان هایی نظیر استان همدان و البرز مطلوب واعمال چک لیست به صورت مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه ویژه پیگیری شکایات معلولان در حوزه مناسب سازی تشکیل شود

شعبه ویژه پیگیری شکایات معلولان در حوزه مناسب سازی تشکیل شود