مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:102020-06-21سياسي

یکهزار و صد مبلغ دینی تجلیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش سراسری گام دوم تبلیغ و تقدیر از 72 تن از مجاهدان عرصه های تبلیغ اجتماعی و جهاد روایت همزمان با روز ملی تبلیغ از صبح امروز در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

- این همایش که با محور های تبلیغ اسلام ناب، مردمی سازی تبلیغ، الگوی تحول در تبلیغ، الگوی حکمرانی فرهنگی انقلاب اسلامی و الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی در قرن پانزدهم برپا شده است از افرادی که در حوزه های مبلغان شهید، تبلیغ چهره به چهره، جهاد مدح و رِثا تعالی زن و خانواده، جهاد قلم، تبلیغ اجتماعی، جهاد مواسات و جهاد روایت (تبلیغ رسانه ای و مجازی) فعالیت تبلیغی داشته اند تقدیر خواهد شد.

روح الله حریزاوی، معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در ابتدای این همایش از تجلیل یکهراز و 100 مبلغ دینی در سراسر کشور خبر داد و گفت: در همایش امروز (یکشنبه، اول تیر) 72 نفر از مبلغان در حوزه های مختلف تجلیل می شوند و این مبلغان در عرصه های تعالی زن و خانواده، پیشکسوتان و مداحان، جهادگران روایت، تبلیغ اجتماعی و به عنوان امام جماعت مساجد فعال هستند.

همچنین در این مراسم از همسر شهید حجت الاسلام عباس شیرازی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی، پروین سلگی همسر شهید سلگی نویسنده کتاب آب هرگز نمی میرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکهزار و صد مبلغ دینی تجلیل شدند

یکهزار و صد مبلغ دینی تجلیل شدند