مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-21سياسي

سرانه هزینه دوره های سوادآموزی در سال 1399 اعلام شد


معاون سوادآموزی فارس از اعلام سرانه هزینه های تمام شده دوره های سوادآموزی در سال 1399 از طرف سازمان سواد آموزی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد نوروزی چگینی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی سروستان ضمن تشریح برنامه های سوادآموزی استان در سال 1399 گفت: باید برنامه عملیاتی سالانه سوادآموزی شهرستان ها و مناطق در اسرع وقت تهیه و برای تصویب به شورای پشتیبانی ارائه شود.

به گفته وی، جذب و نگهداشت سوادآموز همواره یکی از مهمترین و اصلی ترین مسائل در سوادآموزی بوده و خواهد بود و نقش ارگان ها و نهادهای مختلف شهرستانی و استانی در شناسایی، جذب و نگهداشت سوادآموزان بسیار حائز اهمیت است.

معاون سوادآموزی فارس افزود: همانطور که شاهد هستیم، ادارات کمیته امداد و بهزیستی و دیگر نهادهای شهرستان سروستان با سیاست های تشویقی و حمایتی که برای جذب و نگهداشت سوادآموزان به کار برده اند نقش خوبی را هم در حفظ سوادآموزان و هم در قبولی آنان ایفا کرده اند وی با اشاره به اعلام سرانه هزینه تمام شده برون سپاری فعالیت های سوادآموزی از طرف سازمان نهضت سوادآموزی کشور، گفت: بر اساس این سرانه برای دوره سوادآموزی 9 میلیون و 250 هزار ریال، دوره انتقال 9 میلیون و 800 هزار ریال و دوره تحکیم نیز یک میلیون و 700 هزار ریال مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه هزینه دوره های سوادآموزی در سال 1399 اعلام شد

سرانه هزینه دوره های سوادآموزی در سال 1399 اعلام شد