مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-21حوادث

آمار فوتی های تصادف در ملایر به صفر رسید/ کاهش 19 درصدی تصادفات


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه آمار فوتی های تصادف در ملایر طی سه ماه گذشته به صفر رسید از کاهش 19 درصدی تصادفات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدباقر سلگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با تلاش مجاهدانه ماموران پلیس راهور این شهرستان، آمار کشته های ناشی از تصادفات در ملایر به صفر رسید.

وی افزود: در راستای جلوگیری از بروز حوادث مرگبار در سوانح خودرویی با مجموعه اقدامات آگاه کننده، بازدارنده و هوشمندانه پلیس راهور شهرستان ملایر در سه ماه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، میزان تصادفات جرحی 19 درصد کاهش داشته و فوتی ها نیز در این مدت صفر بوده است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه در مجموع طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 16 درصدی وقوع انواع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی هستیم بیان کرد: امیدواریم با رعایت و مشارکت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و شهروندان بتوانیم زمینه تحقق بهترین سطح انضباط ترافیکی را در این شهرستان شاهد باشیم.

کاهش 15 درصدی انواع سرقت در ملایر وی در ادامه از کاهش 15 درصدی انواع سرقت در یک ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: با تلاش ماموران یگان های اجرایی شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوتی های تصادف در ملایر به صفر رسید/ کاهش 19 درصدی تصادفات

آمار فوتی های تصادف در ملایر به صفر رسید/ کاهش 19 درصدی تصادفات