مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-21سياسي

تصویب یک فوریت طرح «نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل ونقل عمومی»


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورا یک فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد علیخانی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اینکه یک فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران به دلیل برخی از ابهامات اجرایی نشده است و دستگاه ها و ذی نفعان این مصوبه سال ها طی مکاتباتی خواستار اجرایی شدن آن هستند گفت: از جمله آنها می توان به سربازان وظیفه اشاره کرد که خواستار دریافت کارت بلیط مترو هستند.

کارت بلیطی که 80 درصد آن را شهرداری و 20 درصد را نیروهای مسلح پرداخت می کنند.

وی با اشاره به گذشت زمان طولانی از مصوبه این طرح ابراز داشت: پیگیری های زیادی هم در رابطه با آن انجام شده است، تصویب فوریت آن در جهت اجرایی شدن مصوبه مؤثر خواهد بود.

علیخانی در تشریح علت طولانی شدن اجرای این مصوبه نیز توضیح داد: با توجه به اینکه باید برای مثال سربازان وظیفه تعدادشان مشخص می شد و این کار نیاز به بررسی و همکاری با نیروهای مسلح داشت طولانی شده لذا امروز اگر یک فوریت آن به تصویب برسد گامی در جهت اجرای سریع تر آن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب یک فوریت طرح «نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل ونقل عمومی»

تصویب یک فوریت طرح «نظام یکپارچه بلیط الکترونیک حمل ونقل عمومی»