مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-21پزشكي

توسعه طرح سلامت آرون با دعوت از نهادهای دولتی سراسر کشور


انجمن خیریه آرون قصد دارد مشارکت اجتماعی خود را با توجه به شرایط فعلی کشور در مقابله با ویروس کرونا توسعه و ادامه دهد تا به وظیفه انسانی خود در پیشگیری از این بیماری عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی با تأکید بر اهمیت دادن به وضعیت سلامت هموطنان، از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور با اقدامات خیریه آرون مراتب قدردانی خود را نسبت به مردم عزیز، کارکنان سازمان ها، بیمارستان ها و نهادهای مختلف با اهدای بسته های سلامت، اقلام خوراکی، هدایای نقدی و غیر نقدی در قالب طرح سلامت آرون ابراز کرده است.

به عنوان نمونه، به اهدای بسته های حمایتی و درمانی به پرسنل و بیماران بیمارستان بقایی 2 استان خوزستان، بسته های حمایتی سلامت برای مقابله با ویروس کرونا شامل 350 عدد ماسک های N95، 150 عدد ماسک معمولی، 400 عدد محلول ضد عفونی کننده دست اسپری پاش و اقلام بهداشتی و همچنین تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان نظیر لباس محافظ مخصوص کادر درمانی، 500 عدد شیلد و یک دستگاه اجاق گاز در شرایط حساس کنونی اقدام کرده است.

این مجموعه توانسته در بخشی از فعالیت های خود بسته های پیشگیری از کرونا شامل لباس لمینیتی، ژل ضد عفونی کننده، ماسک سه لایه، 500 عدد شیلد، 450 عدد گان به کادر درمانی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش (موسسه خیریه بهنام دهش پور) و بیمارستان توانبخشی رفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه طرح سلامت آرون با دعوت از نهادهای دولتی سراسر کشور

توسعه طرح سلامت آرون با دعوت از نهادهای دولتی سراسر کشور