مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-21اقتصادي

اتصال پالایشگاه های بزرگ هرمزگان به اسکله های نفتی


عملیات ساخت سه پست اسکله نفتی به دست متخصصان ایرانی و به شکل کاملاً بومی با پیشرفت فیزیکی 44 درصدی بر اساس برنامه زمان بندی در بندر شهید رجایی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اول تیر در حاشیه بازدید از روند احداث این پروژه ها افزود: سه پست اسکله نفتی، یکی از طرح های مهم در حال اجراست که با بهره برداری از آن ظرفیت صادرات فرآورده های نفتی از بندر شهید رجایی 30 درصد افزایش می یابد.

اله مراد عفیفی پور بیان کرد: عملیات اجرایی اسکله نفتی از سال 96 بااعتبار اولیه یک هزار و 620 میلیارد ریال آغاز شده و بدون وقفه در حال انجام است، از آن زمان بیش از 100 متخصص داخلی عملیات طراحی و اجرای این سه پست اسکله را به شکل کاملاً بومی بر عهده داشته و نمود عینی دانش بومی و تخصص ایرانی را امروز در رشد 44 درصدی آن می توان مشاهده کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در خصوص مشخصات فنی این پروژه اظهار کرد: این اسکله یک هزار و 300 متر طول و 850 متر عرشه دارد که با ساخت آن ظرفیت پهلوگیری 3 فروند کشتی 100 هزار تنی به طور هم زمان در بندر شهید رجایی فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال پالایشگاه های بزرگ هرمزگان به اسکله های نفتی

اتصال پالایشگاه های بزرگ هرمزگان به اسکله های نفتی