مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-21سياسي

بیمه 500 هزار خانه روستایی اقدامی ارزشمند است


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به بیمه 500 هزار خانه روستایی در سه استان کشور گفت: این کار اقدامی بسیارارزشمند است که تحقق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین نمادین رونمایی از بیمه حوادث 500 هزار خانه روستایی و سامانه احراز هویت غیرحضوری سجام با حضور حسینعلی امیری معاون امور مجلس رییس جمهور، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران، اسماعیل جلیلی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی و حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار برگزار شد و سند بیمه مربوط به هر یک از استان ها به نمایندگانی از استانداری های آن ها ارائه شد.

امیری درباره اهمیت قرض الحسنه گفت: خداوند متعال در آیه 245 سوره بقره می فرماید کیست که خدا را قرض الحسنه دهد تا خدا بر او به چندین برابر بیفزاید؟ همچنین در آیات دیگر قرآن و همچنین روایات مختلف بر قرض الحسنه و ثواب آن تأکید شده است.

وی ادامه داد: اینکه ثواب قرض الحسنه از صدقه بیشتر است شاید به این علت است کسی که صدقه دریافت می کند ممکن است واقعاً به آن احتیاج نداشته باشد، اما کسی که قرض الحسنه می گیرد، حتماً به آن نیاز دارد.

در روایت آمده کسانی که دست افراد گرفتار را گرفته و به آن ها کمک می کنند، روز قیامت خداوند آن ها را در سایه خود قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه 500 هزار خانه روستایی اقدامی ارزشمند است

بیمه 500 هزار خانه روستایی اقدامی ارزشمند است