مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-21دانش

اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم برگزار می شود


مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: بیش از 3 هزار اثر به کمپین دانشجویی در خانه بمانیم ارسال شده است و اختتامیه این کمپین با حضور وزیر علوم 10 تیرماه برگزار می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، منصوره السادات صادقی، اظهار داشت: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در موضوع کرونا دو پویش برگزار کرد.

مسابقه کشوری ترم کرونایی و کمپیین دانشجویی در خانه بمانیم که اختتامیه مسابقه ترم کرونایی 10 خردادماه با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران با انتخاب 22 اثر برگزار شد و اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم 10 تیرماه با حضور وزیر علوم برگزار می شود.

مدیرکل امور مشاوره و دفتر سلامت امور دانشجویان افزود: برگزاری کمپین بزرگ دانشجویی از 6 فروردین ماه آغاز شد و با استقبال بی نظیری مواجه شد شود و بیش از 200 مرکز مشاوره و بهداشت  و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در این کمپین فعالیت داشتند.

 وی افزود: در طی دوران قرنطینه کارگاه های آنلاین کشوری در حوزه سلامت روان با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای دانشجویان برگزار شد و بیش از ده هزار دانشجو در کل کشور در این کارگاه ها شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم برگزار می شود

اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم برگزار می شود