مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-21اقتصادي

نابسامانی در توزیع سوخت بین کشاورزان همدانی


رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان همدان اعلام کرد: مشکلات و نابسامانی هایی در توزیع سوخت بین کشاورزان وجود دارد اما نباید نوک پیکان انتقادات به سمت جهادکشاورزی استان باشد.

- رییس اداره مکانیزاسیون جهادکشاورزی استان همدان مطرح کرد نابسامانی در توزیع سوخت بین کشاورزان همدانی ایسنا/همدان رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان همدان اعلام کرد: مشکلات و نابسامانی هایی در توزیع سوخت بین کشاورزان وجود دارد اما نباید نوک پیکان انتقادات به سمت جهادکشاورزی استان باشد.

مهدی جهانگیری یکشنبه یکم تیرماه در جمع خبرنگاران، از توزیع 138 میلیون لیتر سوخت در بخش های مختلف بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: 18 میلیون لیتر صرفه جویی در مصرف سوخت در استان همدان صورت گرفته است.

وی درباره مشکلات توزیع سوخت به کشاورزان، تصریح کرد: از سال 98 توزیع سوخت حوزه کشاورزی به صورت اینترنتی شده بود اما سال گذشته بحث قاچاق سوخت مطرح و سامانه ای برای جلوگیری از قاچاق ایجاد شد که متولی این سامانه وزارت نفت است.

جهانگیری با تأکید بر اینکه این سامانه تمامی راه های در رو برای قاچاق سوخت را بسته است، افزود: مدارک ماشین آلات کشاورزی در این سامانه به تأیید می رسد اما مقداری زود بود که همه سخت گیری ها باهم گرفته شود به همین علت برای کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابسامانی در توزیع سوخت بین کشاورزان همدانی

نابسامانی در توزیع سوخت بین کشاورزان همدانی